×
NAJNOWSZE SŁOWNICTWO POLSKIE
PORADNIA JĘZYKOWA UW
Zamknij

Nowi Użytkownicy

Dołącz do Obserwatorium!
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać hasła, komentarze i zdjęcia.
lub
Zarejestruj się tutaj

Obecni Użytkownicy

Zaloguj się na swoje konto
lub
Nie pamiętasz hasła?
HASŁO

gadżetomania

Drukuj
DEFINICJA

1. «przesadne, bardzo silne zainteresowanie gadżetami, zwykle powiązane z obsesyjną potrzebą ich kupowania»

2. «sposób pozyskiwania klientów poprzez dołączanie bezpłatnych gadżetów do sprzedawanych produktów»

PRZYKŁADY UŻYCIA

w zn. 1: Czasami warto podjąć próbę przekonania syna lub córki, że gadżetomania nie jest niczym fajnym (www.se.pl).



w zn. 2: Gadżetomania na rynku reklamowej konkurencji biznesowej wciąż trwa i jest to fakt. Nawet największe firmy nie gardzą wykorzystywaniem gadżetów reklamowych w strategiach promocyjnych biznesu, a nawet wręcz przeciwnie – inwestują duże sumy w zakup coraz to nowszych i atrakcyjniejszych dla klienta podarunków (artykuly-prasowe.pl).

WIZUALIZACJE Zobacz w grafice Google
ODSYŁACZE
DATA Rejestracja hasła: 08.04.2015, 17.21, ostatnia aktualizacja hasła: 09.04.2015, 19.26
AUTOR Kamil Wereszczyński
REDAKTOR Jan Burzyński
facebook