| HASŁO |
aromamarketing
|
| DEFINICJA | «działania marketingowe angażujące zmysł węchu, polegające na rozpylaniu określonych zapachów w punktach sprzedaży produktów lub usług» |
| INFORMACJA GRAMATYCZNA | rzecz. m rzeczowy, lp DMs. aromamarketingu, blm |
| PRZYKŁADY UŻYCIA |
Aromamarketing niesie ze sobą olbrzymi potencjał. Podświadomie dociera do naszych wspomnień i przywołuje emocje (lifeincolour.pl). W Polsce istnieje kilka firma zajmujących się aromamarketingiem W aromamarketingu najczęściej wykorzystuje się zapachy na bazie kwiatu herbaty (gosc.pl). Celem aromamarketingu jest m.in. to, by kupujący lepiej czuli się w sklepie i zostali w nim na dłużej (polska.newsweek.pl). Wiele marek szuka sposobów, aby przenieść klientów w przestrzeni publicznej do miejsca domowego, kojarzonego intymnie. Stąd duża popularność aromamarketingu, wykorzystującego szybko docierające do mózgu bodźce zapachowe |
| DODATKOWE INFORMACJE | <aroma od aromat + marketing> |
| WIZUALIZACJE | Zobacz w grafice Google |
| DATA | Rejestracja hasła: 30.03.2015, 11.46, ostatnia aktualizacja hasła: 16.12.2015, 18.06 |
| AUTOR | Jan Burzyński |
| REDAKTOR | Maciej Czeszewski |